Monday, July 5, 2010

Pileći gulaš i prženi mladi krompirići



Tek sam bila pocela da se zabavljam sa svojim blogom, a vec ubrzo sam ga kompletno zanemarila...
Svasta nesto se isprecilo... Jedna od najdivnijih stvari kao prvo, a to je bio 1. rodjendan moje cerkice, pa onda slava, pa ono svakodnevno i uobicajeno trcanje za bebom i jednostavno, ne mogu... Najveci problem je da uslikam bilo sta sto spremim, pogotovo gotovo jelo, jer dok suprug dodje s posla, toliko sam i umorna i gladna, da jedva cekam samo da sednem i navalaim na isto...






Evo jednog jednostavnog jela, a veoma ukusnog, koje volim da spremam u ovo doba godine, jer ima svezeg povrca. Kao prilog ja biram przeni krompir, a pogotovo mladi. Luda sam za przenim kropmiricima od malena, mada znam da nije bas najzdravije, ali i posle porodjaja, sa ovih 50 kg ne mrdam gore, pa ga jedem i bas me briga, a ako koji kilogram i nabacim, proslavicu to! Znaci moze i pire krompir, ili pirinac, sta vam se najvise svidja....






Sastojci:


1. 500g pileceg filea
2. 1 glavica crnog luka
3. 2 zelene paprike, silje ili babure
4. 1 veliki, ili dva manja paradajza
5. 2 kasicice vegete 
6. 1 kasicica soli ( ili po ukusu)
7. 1 kasicica aleve paprike
8.  Ulje
9.  po potrebi voda
10. 2-3 kasicice brasna ( po zelji)







Postupak:


1.Piletinu iseckati na kockice i malo posoliti
2. Oljusten paradajz i papriku iseckati na sitne kockice. 
2. Luk sitno iseckati pa prodinstati sa malo soli na ulju i dodati kockice piletine. To dinstati dok piletina malo ne omeksa, nekih 15 - 20 minuta. 
4. Zatim dodati prethodno iseckan paradajz i papriku, doliti malo vode i krckati na laganoj vatri dok piletina potpuno ne omeksa, a povrce ne pusti sok.
5. U toku kuvanja povremeno dolivati po malo vode, i dodati vegetu, so i alevu papriku
6. To bi sve trebalo da bude gotovo za sat, do sat i 15 minuta. U koliko zelite malo gusci sos, razmutiti 2-3 kasicice brasna u soljici vode, pa to dodati u jelo, promesati i ostaviti da provri jos 5 minuta. Skinuti sa vatre i servirati uz zeljeni prilog.



0 comments:

Post a Comment